Lidl daagt sporters uit

Crivit Pro premiummerk voor sportkleding en loopschoenen

Lidl lanceert onder de merknaam Crivit Pro voor het eerst een volwaardige premiumcollectie sportkleding en loopschoenen. De collectie richt zich zowel op vrijetijd sportkleding als actieve sporters. Crivit Pro ligt vanaf 3 oktober in alle Lidl-supermarkten en is ook online te koop via www.lidl-shop.be .

De blikvanger van de Crivit Pro collectie zijn de premium loopschoenen. Deze modieuze én sportieve schoenen beantwoorden aan de strengste eisen voor een optimaal loopcomfort tegen een onoverwinnelijke prijs (29,99€). De loopzool is voorzien van een profiel dat een extreem goede grip biedt op alle soorten ondergrond en de natuurlijke afrolbeweging van de voet volgt. Dankzij de tussenzolen en speciale elementen voor meer demping geven de schoenen extra energie bij iedere stap.

Het ligt niet voor de hand om een premiummerk sportkledij en loopschoenen te lanceren aan scherpe prijzen zonder dat het aan kwaliteit of comfort inboet. Met Crivit Pro slagen we erin om een volwaardig assortiment sportkleding aan te bieden waarvan geen enkel stuk meer dan €30 kost. De collectie werd getest en goedgekeurd door 7-voudig iron man winnaar Faris Al Sultan die de loopschoenen en sportkleding aan de zwaarste proeven onderwierp. Deze premiumcollectie kadert in de ambitie van Lidl om haar klanten te ondersteunen in het kiezen voor een gezonde levensstijl waarvan beweging en gezonde voeding de kern uitmaken,” aldus Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl België.

Met Crivit Pro gaat Lidl elke sportieve uitdaging aan. Voor elk stuk van de collectie, gaande van sportbroeken, -vesten, shirts, bustiers en handschoenen tot bodywarmers, mutsen, petten, loopsokken en loopschoenen, verzekert Lidl materiaal van topkwaliteit tegen een excellente prijs.

Sportievelingen vinden de Crivit Pro-collectie vanaf 3 oktober in alle Lidl-supermarkten. De sportkleding en loopschoenen worden ook online aangeboden op www.lidl-shop.be

Lookbook - Crivit Pro

PDF - 2.4 Mb