Lidl verrast met luxueuze lingerielijn

Tijdens de eindejaarsperiode biedt supermarktketen Lidl haar klanten de exclusieve lingeriecollectie ‘See You in Vienna’ aan. De collectie bestaat uit zeven verschillende ontwerpen. Elk stuk weerspiegelt de Weense luxe en klasse, maar ook de vrouwelijke en elegante toets die de stad zo bijzonder maakt. Maar minstens even opvallend als het ontwerp is de prijs. Zo kost een volledig setje met BH, slipje en panties slechts 14,97 euro.

Elegantie, luxe en kwaliteit tegen scherpe prijzen kenmerken de volwaardige lingeriecollectie van Lidl. Vanaf donderdag 17 december liggen de opvallend stijlvolle beha’s (5,99 euro) met 3 bijhorende slipjes (5,99 euro), een bijpassend paar panties (2,99 euro), een sexy body (8,99 euro) en een nachthemdje (8,99 euro) in de winkelrekken en dat zolang de voorraad strekt. Elk lingeriestuk is verkrijgbaar in diepe tinten blauw, rood, geraffineerd zwart of sober wit.

Met deze vrouwelijke lingerielijn tegen onklopbare prijzen bewijzen we opnieuw dat we als supermarkt onze klanten graag verrassen. Tijdens de eindejaarsperiode vinden vrouwen bij ons niet enkel alle ingrediënten en klaargemaakte schotels voor een feestmaaltijd met aangepaste topwijnen, maar kunnen ze zichzelf trakteren op een zeer eigentijds klassevol lingeriesetje. Of zich door hun partner laten verrassen met een extra cadeau onder de kerstboom”, vertelt Lidl woordvoerder Pieterjan Rynwalt.

Lookbook lingeriecollectie 'See You In Vienna'

PDF - 2.0 Mb